Ieri a fost prima zi în care echipa Ciupacabra s-a întâlnit
să lucreze pentru jocul pe calculator. Ne-am adunat cu toții acasă la Ionuț,
ne-am luat laptopurile după noi și ne-am pregătit sufletește pentru munca ce
urma să o facem.
Ne-am așezat cu toții, ne-am luat calculatoarele în brațe
gata să ne apucăm, dar evident că am început cu o pauză de suc și ciocolată în
care ne-am făcut blogurile și l-am întâlnit pe cel mai important membru al
echipei: Mișu.
Motanul lui Ionuț ne-a înveselit de fiecare dată când ceva nu ieșea așa cum trebuia și ne-a trezit când eram prea cufundați în gândire.
Am reușit apoi, în sfârșit, să ne apucăm de munca
propriu-zisă. Mai întâi am schițat diverse nivele pe foaie sau în Paint
ca apoi să ne apucăm să programăm.
La un moment dat, când nivelul
era aproape gata ne-am dat seama că în cod era o greșeală și nu
înțelegeam care. Am cugetat mult timp, ne-am chinuit, dar nu găseam.
Până la urmă am descoperit greșeala, am terminat nivelul și ne-am dus să
sărbătorim.
Nivelul înainte și după:
Echipa formată din Andrei Pintilie, eu, Ionuț Botezatu, Teofil Melniciuc și bineînțeles Mișu:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu